Про табір
З 2005 року ми організовуємо екстремальний відпочинок для дітей та підлітків в найдивовижніших місцях України: в Карпатах, на Чорному морі (Лебедівка), на Дніпрі, на Дунаї (о. Татару), на порогах Південного Бугу. Формат проведення – навчально тренувальні збори з різних активних видів спорту. Учасники розміщуються в наметовому кемпінгу і кожен день беруть участь в різноманітних тренуваннях, змаганнях та іграх. А ввечері – вечірня розважальна програма та співи біля вогнища.
В зборах на Південному Бузі наші інструктори допоможуть дітям освоїти такі активності: подолання порогів на рафтах та надувних каяках, подорожі на каркасних байдарках та сапсерфах, плавання та пірнання з різної висоти, фрідайвінг та скелелазіння, стрільба з луків та арчертаг. Крім цього, під час зборів організовується велика кількість спортивних змагань, квестів, творчих та інтелектуальних конкурсів, активних, настільних та теренових ігор.
Чому "Adrenalin Expedition" має найбільшу кількість позитивних відгуків на порталі Чайлдкемп?
- Організатори мають 17 років досвіду проведення туристських заходів. Тому можуть якісно забезпечити спортивну та розважальну програму і безпеку учасників;
- Інструктори і куратори Експедиції – це команда цікавих, активних і відкритих людей з гарним почуттям гумору. Завдяки їм у заходів Експедиції чудова емоційна атмосфера;
- Дуже велика команда організаторів. Зазвичай на кожній зміні - біля 70 інструкторів та кураторів. Тобто на одного інструктора під час зборів припадає не більше трьох дітей. Це дозволяє безпечно організовувати дуже насичену програму. А розподіл навантаження на інструкторів дозволяє їм не тільки працювати, але і відпочивати разом з учасниками. Це також сприяє святковій атмосфері під час зборів.
- Програма наших зборів базується на великій кількості активних видів спорту, що не тільки дають можливість отримати неймовірні відчуття, але і дозволяють розвинутися фізично, подолати внутрішні страхи і стати більш впевненим в собі.
- Усі заходи проходять на берегах заповідних водойм. Тому діти можуть дуже багато часу купатися і насолоджуватися дикою природою.
Наша головна мета: створення здорового середовища для спілкування дітей за межами Інтернету. Під час заходів Експедиції учасники розуміють, що жодна комп'ютерна гра не дасть того драйву і задоволення собою, як досягнення і перемоги в реальних іграх і змаганнях. Туристські заходи це одна з кращих форм соціалізації. Після них дітям набагато легше спілкуватися як з однолітками, так і з людьми старшого віку.
Наші основні принципи:
- Рівність. В Експедиції усі живуть одним життям: спільні умови проживання, спільні ігри, спільні правила для учасників і інструкторів. Це дозволяє налагодити між усіма дійсно дружні стосунки. Але при цьому є дисципліна, заснована на взаємоповазі і взаємній відповідальності;
- Привітність. Легку і позитивну атмосферу наших зборів не передати словами. Ми їдемо туди, щоб відчути розкіш спілкування. І усіма силами намагаємося не псувати її конфліктами чи образами. Легкість в спілкуванні між учасниками та інструкторами дозволяє швидко виявляти і виправляти якісь негативні ситуації, тому більшість часу проходить в майже святковій атмосфері. У заходів Експедиції є сформований кістяк інструкторів та учасників. Це дозволяє від зборів до зборів переносити неймовірну атмосферу, змушує з нетерпінням чекати наступного року.
- Командність. Значна кількість зусиль інструкторів спрямована на те, щоб подружити між собою учасників. Цьому сприяють командні ігри та змагання, насичена вечірня програма, співи пісень під гітару. Усі збори починаються з «мотузкового курсу» - серії командоутворюючих завдань, яким немає рівних серед інтеграційних методів.
- Лідерство. Багато підходів в «Експедиції» направлені на виявлення і розвиток лідерських якостей учасників, оскільки ми вважаємо, що це одні з ключових якостей, які необхідні для успіху в житті. Діти, що є потенційними лідерами, і можуть бути прикладом для інших, залучаються до організації зборів. Спочатку вони стають капітанами команд і помічниками інструкторів, згодом отримують досвід і стають молодшими інструкторами. А деякі стають старшими інструкторами і лишаються з нами надовго. Колишні учасники зборів – це значний відсоток нашої інструкторської команди. Тому в учасників є можливість не тільки відпочити, а й отримати навички організатора, HR, SMM, інструктора з певного спорту, фотографа, відеооператора - всього близько 40 різних професій.
- Здоровий спосіб життя. Ми не толеруємо негативні вислови, ненормативну лексику, алкоголь та нікотин. Ми вважаємо правильним вислів «Діти не завжди будуть робити те що ви кажете. Але вони завжди будуть робити те, що ви робите». Тому ми підбираємо таку команду інструкторів, які можуть бути прикладом для дітей.
- Екстремальність. Багато активностей, що відбуваються під час зборів, мають «високий рівень адреналіну»: рафтинг, каякінг, фрідайвінг, стрибки у воду, стрільба, арчер-таг, страйкбол, квести, нічні та теренові ігри. Ми спеціально підбираємо такі види спорту, які вирізняються максимальним контактом з природою, фізичною активністю, необхідністю змагатися з суперниками, або з силами природи, а також долати свої внутрішні страхи.
- Самозарадність. На зборах ми контролюємо лише ті аспекти, що можуть впливати на здоров’я учасників та емоційний стан групи. Все інше учасники контролюють самостійно. Вони самі вирішують з ким жити в наметі, на який факультатив піти, що вдягнути, коли митися. Якщо у них щось болить, то вони мають самостійно підійти до лікаря. Якщо їм треба обладнання – взяти його у завгоспа. Якщо хочуть щось змінити – мають сказати про це адміністратору, або написати в спеціальну скриньку. Діти активно долучаються до організації побуту зборів: збирають дрова, чергують на кухні, організовують ігри та змагання. Тобто, участь в зборах вимагає певної самоорганізації. Не усі діти до цього готові. Але в результаті цього підходу, багато батьків повідомляють, що по поверненню з наших заходів діти стають більш самостійними та відповідальними.
- Спартанські умови. Усі наші заходи проходять в заповідниках та національних парках, щоб діти мали можливість відчути що таке «Життя в природі». Відповідно, ми не змінюємо кардинально навколишнього середовища і завозимо лише мінімальний набір обладнання. Ми спимо в наметах, купаємося в річках та озерах, готуємо просту їжу на вогнищі. Ми не привозимо з собою унітази, бойлери, меблі та телевізори. Туалети і душові кабінки в кемпінгу – дуже простої конструкції, що забезпечують мінімальний комфорт.
- Екологічність. Ми вважаємо що відповідальне ставлення до природи і ощадливе використання ресурсів – це дуже важливий аспект виховання дітей. Ми організовуємо акції з прибирання сміття, що приносить в наші заповідники вода або безвідповідальні туристи. Вчимо дітей як правильно його сортувати, пакувати і переробляти. Учасники зборів доглядають за саджанцями дерев та іншою рослинністю, щоб допомогти їй пережити спеку.
Розташування табору
Адреса: Україна, с. Мигія, Національний Природний Парк «Бузький Гард»
Збори будуть проходити на території національного природного парку «Бузький Гард». Наметовий кемпінг зборів розміщується на березі Південного бугу в районі порогу «Інтеграл». Найближчий населенний пункт – с. Мигія, Первомайського району Миколаївської області. Місце унікальне тим, що тут на поверхню землі виходить Український кристалічний щит. Завдяки цьому виникли і унікальні пороги Південного Бугу, і скелі, і Радонове озеро. Складний ландшафт берегів, і кам’яниста земля, вберегли ці місця від орання, і тут зберіглася справді багата флора і фауна. Не дивно, що це унікальне місце з назвою Гранітно-степове Побужжя увійшло до переліку 7 природніх чудес України.
Територія та інфраструктура
Для проживання учасників зборів організовується наметовий кемпінг. Територія кемпінгу ділиться на окремі зони:
- адміністративна частина;
- коло для збірок і вечірньої ватри;
- зона кухні;
- зона розміщення наметів;
- зона для настільного тенісу;
- зона для інтелектуальних ігор;
- зона для стрільби з луків;
- зона для арчер-тагу;
- пляжна зона;
- санітарна зона – туалети і кабінки для душу;
- зони для відпочинку, захищені тентами від сонця і дощу.
Проживання дітей
Учасники розміщуються по троє в наметах фірми «Terra Incognita» (моделі Альфа-3, Плато-3, Омега-3), або по четверо в моделях Гранд-8.
За бажанням учасники можуть жити по двоє (доплативши по 250 грн. за зміну) або самостійно (доплативши 500 грн.). Намети двошарові, захищені від дощу та холоду. Дно утеплене матеріалами зі спінених полімерів. Учасники самі вибирають з ким вони хочуть жити в наметі, тому зазвичай живуть дружно і весело.
Програма
Щодня діти декілька разів купаються в річці чи в озері, грають в волейбол, настільний теніс, різноманітні активні ігри, працюють в команді над вечірніми творчими виступами і фіналом в останній день у вигляді гумористичного короткометражного фільму. Працює «Гейм-зона», де є можливість пограти в різні настільні ігри і взяти участь в чемпіонатах з Аліасу, Діксіту, Мафії, Мегаджанги та Мегатвістеру. В описі програми нижче ми не описуємо ці активності, оскільки вони відбуваються постійно, а зазначаємо лише ключові події дня.
У кожної команди програми різні, але формуються вони з однакових блоків, що наведені нижче.
1 день. Інтеграція
- Заїзд учасників.
- Знайомство учасників між собою, знайомство з інструкторами і правилами.
- Розселення в намети.
- Айсбрейкери - інтеграційні ігри.
- Об'єднання в команди. Обрання кураторів груп. Знайомство в командах.
- Іспит на рівень плавання.
- Вогнище з піснями під гітару.
2 день. Командоутворення
- Перше «коло» з врученням учасникам фірмових футболок.
- «Мотузковий курс». 12 завдань, що передбачають спільну роботу усіх учасників над вирішенням завдань на вправність, силу, рівновагу, злагоджену роботу команди. Після кожного завдання група з куратором аналізує, як працювала команда, які є помилки в комунікації, і що варто покращити.
- Змагання з плавання.
- Початок ігор "Таємний друг" і "Поцілунок смерті".
- «Битва архітекторів» - змагання між командами, що показує наскільки добре пройшов мотузковий курс.
- Вогнище з піснями під гітару.
3 день. Рафтинг
- Учасники вчаться теорії і практиці поводження в бурхливій воді, перепливають в рятувальних жилетах і касках через поріг «Інтеграл». Вчаться керувати рафтом – надувним човном для сплавів по порогам. Проходять декілька разів поріг «Інтеграл» і «Червоні ворота». Вчаться стрибати зі скель у воду.
- Відбірковий етап чемпіонату з арчер-тагу (змагання, де команди мають ліквідувати суперників, за допомогою луків і стріл зі спеціальними м’якими наконечниками).
- Похід на Радонове озеро.
- Фотосесія.
- Інтелектуальні змагання між командами - «Квіз».
- Нічна теренова гра.
4 день. Скелелазіння
- Учасники вчаться користуватися альпіністським обладнанням, освоюють техніку страхування і безпеки в горах. Пролазять декілька скелелазних маршрутів різної категорії складності. Освоюють техніку дюльферу - швидкісного спуску по вертикальній скелі.
- Факультатив: Стрільба з луків.
- Теренова гра.
- Змагання з волейболу.
- Вогнище з піснями під гітару.
5 день. Фрідайвінг
- Учасники вчаться використовувати обладнання для фрі-дайвінгу (ласти, маски з трубками, гідрокостюми), дізнаються про техніку безпеки під час підводного плавання. Вчаться снорклінгу (плавання по поверхні з трубкою) і пірнанню на глибину. Навчання проходить в озері, що утворилося в результаті затоплення гранітного кар'єру. Прозора вода дозволяє добре роздивитись скелясті береги, каміння з водоростями на дні озера, щук, що ховаються в очереті.
- Півфінал чемпіонату з арчер-тагу.
- Факультативні заняття.
- Вогнище з піснями під гітару.
6 день. Каякінг - сплав по порогах на надувних каяках
- Учасники вчаться керувати надувними тримісними каяками. Сплавляються на них по порогам «Інтеграл» і «Червоні ворота». Змагаються в швидкості і вправності керування надувним каяком.
- Теренова гра.
- Похід на Радонове озеро.
- Вечірня програма.
- Нічна теренова гра.
7 день. Тактична медицина та домедична допомога у невідкладних станах
- На початку модуля учасники навчаться зупиняти кровотечу різних типів, робити серцево-легеневу реанімацію на спеціальному манекені, розпізнавати та надавати допомогу в різноманітних невідкладних станах. Потім вони вчаться надавати допомогу в екстремальних умовах під час теренової гри. Група має врятувати члена команди за наявності активних стрільців, що їм заважають, а також в умовах сценарію, при якому у різних членів команди в певний момент виникає невідкладний стан, що вимагає термінової допомоги команди. Екстремальні умови гри готують учасників до надання домедичної допомоги в реальних умовах, оскільки це завжди стрес, і до цього треба бути психологічно готовим.
- Фінал чемпіонату з арчер-тагу.
- Вогнище з піснями під гітару.
8 день. Байдарінг та сап-серфінг
- Діти вчаться техніці безпеки при управлінні туристичним каяком та сап-серфом. Навчаються плисти вперед, назад, обходити перешкоди. Сплавляються на каяках та сап-серфах протоками вглиб заповідної території парку. Змагаються у швидкості подолання перешкод.
- Вогнище з піснями під гітару.
9 день. Ігровий день
- Учасники грають в різноманітні спортивні та інтелектуальні ігри.
- Проводяться фінали зі змагань, які почались протягом зміни.
- Центральною подією дня є змагання «36 і 6». Це 36 окремих змагань, що об’єднані в 6 розділів: «Змагання на землі», «Змагання в повітрі», «Змагання на воді», «Виживання в природі», «Йога» і «Точність». Учасник, який виграє хоч одне змагання з кожного розділу у керівника табору, поїде на наступний табір за рахунок «Експедиції».
- Вогнище з піснями під гітару.
10 день. День чемпіонатів
- В цей день можна взяти участь в десятках різних змагань, які готуються протягом усієї зміни. Змагання різноманітні: на силу, витримку, розум, ерудованість. Центральна подія дня - змагання «Айрон-мен». Це багатоборство (більше 10 різних видів спорту), яке дозволяє учасникам випробувати свою швидкість, вправність і витривалість. Пройти це випробування до кінця – це дуже складно, тож усі учасники, що не зійшли з дистанції, отримують відповідну посвідку.
- День чемпіонатів – гарна можливість для учасників проявити свої організаторські здібності. Адже учасники можуть організовувати в цей день розроблені ними змагання.
- В день чемпіонатів можна заробити найбільшу кількість балів (як за організацію, так і за перемоги в змаганнях), і вивести таким чином свою команду в лідери рейтингу.
- Гра «Кочевідо».
- Нічна теренова гра.
11 день. Квест
- Квест це фінальне і найбільше змагання зборів. Учасники мають командою подолати більше десяти етапів, на кожному з яких потрібні вправність, сила, розум і злагоджена командна робота.
- Конкурс короткометражних фільмів.
- Королівська ніч. Велике вогнище з піснями під гітару. Перегляд фільмів через проектор.
12 день. Прощальний
- Збір речей.
- Роздача нагород і призів по командним і індивідуальним залікам.
- Фідбек.
- Обмін побажаннями і контактами між учасниками.
- Від'їзд учасників
Екскурсії
Протягом 10 днів діти знаходяться в центрі природного парку, тому потреби робити окремі екскурсії у нас немає. Вони встигають добре роздивитись парк під час рафтингу та каякінгу по порогах і протоках Південного Бугу.
Розпорядок дня
Орієнтовний розклад дня:
- 6.00 - Підйом
- 6.00 - 6.15 - Гігієнічні процедури
- 6.15 - 6.30 - Зарядка
- 6.30 - 7.00 - Збірка в колі - підйом прапора, нагородження, оголошення.
- 7.00 - 8.00 - Сніданок.
- 8.00 - 10.30 - Модуль 1: спортивні активності, або чемпіонат з арчер-тагу, або теренова гра, або похід на озеро, або факультативні активності.
- 10.30 - 11.00 - Перекус
- 11.00 - 13.30 - Модуль 2: спортивні активності, або чемпіонат з арчер-тагу, або теренова гра, або похід на озеро, або факультативні активності.
- 13.30 - 14.30 - Обід
- 14.30 - 17.00 - Модуль 3: спортивні активності, або чемпіонат з арчер-тагу, або теренова гра, або похід на озеро, або факультативні активності.
- 17.00 - 17.30 - Перекус
- 17.30 - 18.30 - Вільний час
- 18.30 - 19.00 - Робота в командах
- 19.00 - 20.00 - Вечеря
- 20.00 - 22.00 - Вечірня програма
- 22.00 Відбій або нічна гра.
Це орієнтовний графік. В нього щодня будуть вноситися зміни в залежності від програми певного дня зборів і погоди.
Харчування
Ми організуємо 5-разове харчування учасників: три прийоми гарячих страв (одна страва на один прийом їжі) і два перекуси. Меню включає прості страви, що можна готувати в похідних умовах, а також овочі, фрукти, напої та солодощі.
Під час зборів заборонено вживати солодкі газовані напої, сухарики, чіпси та іншу їжу з ароматизаторами, барвниками та консервантами.
Намагаємось враховувати особливі потреби щодо харчування (про них треба повідомити в анкеті учасника). Але ми можемо забезпечити не всі особливі потреби харчування, тому варто узгоджувати ці потреби з менеджером під час бронювання участі.
Безпека
Ми організовуємо наші походи та збори з 2005 року, тому правила безпеки відпрацьовані до дрібниць.
Основою безпекової політики "Експедиції" є залучення великої кількості інструкторів. Зазвичай на одного інструктора під час зборів припадає не більше трьох учасників. Тому біля дітей завжди є хтось з дорослих. Кожен інструктор добре знає справу за яку він відповідальний, оскільки більшість інструкторів їздять з нами з року в рік.
Другим принципом, що забезпечує безпеку є насичена і цікава програма. Діти постійно чимось зайняті, тому у них немає необхідності самостійно шукати небезпечних пригод.
Третім принципом безпеки є відсутність заборон в стилі "Не можна, тому що не можна". Можна все. Але під наглядом досвідченого інструктора та з відповідним захисним спорядженням. Залізти на гору - можна. Стрибнути з неї в воду - можна, переплисти на інший берег річки – можна. Можна все, на що вистачить сил і сміливості. Але разом з інструкторами. В результаті цієї політики у дітей немає небезпечних спокус, які вони намагаються випробувати таємно від інструкторів.
Четвертим фактором безпеки є дружні відносини. Більшість наших інструкторів самі молоді, а ті що не молоді по рокам - молоді душею. Тому нам цікаво проводити час з дітьми, а їм цікаво з нами. Ми в курсі всієї внутрішньої кухні дитячого колективу, знаємо про проблеми вже в той момент, коли вони тільки починають з'являтися і їх можна легко вирішити. Крім того, у кожної команди є куратор - дитина, яка їздить на збори вже багато років. Куратори є додатковим зв'язком між учасниками та інструкторами. І якщо раптом щось випало з поля зору інструкторів, то про це точно знає куратор, який знаходиться з командою постійно.
Медичне обслуговування
Загалом, ми послуговуємося принципом, що медичні проблеми краще вирішувати превентивно. Тому є добре прописана техніка безпеки, що включає різні спортивні активності. Також є інструктор, що відповідальний за гігієну. Перед кожним прийомом їжі всі учасники ретельно миють руки, після чого «поліція чистих рук» додатково дезінфікує руки за допомогою спеціальних медичних засобів. Посуд щодня проходить термічну обробку.
На зборах завжди є два медики і велика аптечка. Крім того, інструктори проходять до початку зборів тренінги з першої медичної допомоги в різних ситуаціях. І при необхідності зможуть надати домедичну допомогу. За потреби ми можемо оперативно доставити дитину до районної лікарні в 7 кілометрах від місця проведення зборів. За потреби організатори готові покрити медичні витрати на учасника в розмірі до 10 000 грн.
Ціни і акції
Увага! Табір в архіві. Інформація про ціни старих перодів показана виключно для ознайомлення.
Показати цiни минулого сезонуПриховати цiни минулого сезону
Ціни минулого сезону
Ціна - 15 000 грн.
Увага! Діє акція раннього бронювання. До 28.02.2022 ціна путівки – 10 000 грн.
*Щоб зафіксувати акційну вартість, необхідно оплатити аванс у сумі 1 000 грн.
Путівка для дітей віком до 11 років коштує на 1000 грн дорожче, оскільки для них треба залучати додаткових інструкторів.
Акції:
- Акція: "Приведи друга" - учасник, який запросив в Експедицію знайомого, отримує знижку в 10% (акція також стосується кількох дітей з однієї сім'ї і кількох змін для однієї дитини).
- Акція для учасників АТО: ваші діти можуть відвідати збори зі знижкою в 25%.
- Акція: "Експедиційні бали" - під час усіх заходів "Експедиції" учасники беруть участь у десятках різних конкурсів і змагань, заробляючи при цьому "експедиційні бали" - внутрішню валюту, якою можна оплачувати наметові збори Експедиції по курсу 1 бал = 1 гривня. Тому наші збори будуть для активних учасників дешевше.
Трансфер
Очікуємо внесення трансферу на актуальний сезон. Поточна інформація відображає трансфери минулого сезону і може бути змінена в майбутньому
Показати трансфери минулого сезонуПриховати трансфери минулого сезону
Трансфер минулого сезону
Організований трансфер дітей на збори, з супроводом інструкторів здійснюється з Одеси, Києва, Харкова, Кривого Рогу та Дніпра. Можливо організувати трансфер і з іншого міста, якщо з нього буде більше 10 учасників. Вартість трансферу оплачується додатково. В залежності від міста учасника це буде коштувати 600-1900 грн у два боки.
Якщо з Вашого міста не організовується трансфер, то наші менеджери можуть допомогти Вам підібрати квитки на потяг чи автобус. Якщо Вам не зручно супроводжувати учасника, то ми можемо за додаткову оплату організувати його зустріч\відправку додому і розважальну програму до моменту початку зборів або від’їзду (це треба буде окремо проговорювати з Вашим менеджером).
Також у Вас є можливість привезти дитину самостійно автомобілем. Але краще відправити її з групою, тому що інтеграція починається вже під час дороги.
Необхідні документи
Список необхідних документів:
- Заява від батьків з анкетними даними про особливості, вмілості і таланти дитини (шаблон надсилається нашим менеджером).
- Документи, що посвідчують особу (для тих, хто їде потягом або рейсовим автобусом).
Необхідні речі
Нічого особливого, крім особистих речей згідно з переліком, дитині мати не треба. Усе туристичне спорядження ми надаємо. Винятком є спальник, оскільки це річ індивідуальна. Треба брати свій, або можна взяти в оренду в Експедиції за 250 грн. (сюди входять також послуги хімчистки). Або можна купити у організаторів новий спальник Терра інкогніта Кампо 200 за 940 грн. Збираючи речі, пам'ятаєте, що дитина їде на природу. Їй повинно бути зручно і комфортно, а не страшно зробити крок, щоб не зіпсувати одяг. Взуття нехай краще буде старе і розношене, ніж свіжопридбане, що наробить мозолів в перший же день і зіпсує дитині весь відпочинок.
Список необхідних речей для перебування на зборах:
- спальник;
- рюкзак або сумку для речей;
- дві пари зручного, міцного та РОЗНОШЕНОГО взуття. Одна з пар має бути кросівками\кедами, другою можуть бути крокси\сандалі;
- легка куртка (штормовка);
- дві пари штанів (не джинси); Непоганим варіантом для пунктів 4 та 5 є камуфляжний костюм;
- фліска або легкий вовняний светр;
- дві легкі кофти або сорочки з довгими рукавами (від сонця та комарів);
- шорти;
- 2 - 3 футболки;
- шкарпетки;
- білизна;
- купальник;
- головний убор (кепка\ панамка\ бандана);
- окуляри від сонця (в кого чутливі очі);
- ліки від ваших специфічних хвороб (основні ліки у лікаря є);
- гігієнічні засоби і рушник;
- їжу і воду в дорогу.
Корисні посилання. Де придбати?
Зв'язок з дитиною
У Експедиції є сонячна панель та генератори, тому можна дати дитині з собою телефон і зарядний пристрій. Також можна зв'язатися через інструкторів, які постійно на зв'язку. Крім того, можна відстежувати як проходять збори по постам, фотографіям і відео в батьківському чаті в вайбері.
Поширені запитання
Яким чином відбувається оплата?
Ви можете оплатити всю суму одразу, або сплатити спочатку передоплату (1 000 грн.) для бронювання місця, а залишок суми оплатити за 20 днів до початку зборів. Для оплати Вам виставляють рахунок від фізичної особи-підприємця. Оплатити його можна з картки, терміналу, або у відділенні банку. На руках у вас лишається офіційна квитанція про оплату.
Чи можна зв’язатися з організаторами телефоном, перш ніж здійснити оплату?
Так. Для цього Вам треба натиснути на зелену кнопку «Замовити путівку в …». Організатори самі з Вами зв’яжуться.
Який повинен бути вік дитини?
Рекомендований вік (11-18 років), є швидше психологічним, ніж календарним. Якщо дитина достатньо самостійна, і не надто прив'язана до батьків, то можлива участь і в молодшому віці (з 9 років).
Чи не будуть заборонені ваші збори через обмеження карантину?
Збори наразі дозволені при дотриманні ряду умов. У нас прописаний протокол по попередженню поширення коронавірусу (щоденний температурний скрінінг інструкторів та учасників, ретельне миття рук з милом, використання антисептичних засобів перед вживанням їжі, дезінфекція поверхонь та багато інших вимог МОЗ). За сезон 20-21 року в нас не було жодної скарги від батьків на те, що по поверненню зі зборів у дитини були ознаки ковіду. Чи повністю безпечно перебування на зборах в плані коронавірусу? Ні. Але перебування на свіжому повітрі на природі зараз набагато безпечніше ніж в будь-яких закладах що знаходяться в приміщеннях.